środa, 27 stycznia 2016

21 linkowe party

Tak to już kolejne jeszcze zimowe linkowe party. U nas piękny śnieg się stopił nad czym ubolewam, a szaruga daje o sobie znać. Ja znów pochłaniam hektolitry kawy by moje ciśnienie umarlaka choć troszkę podwyższyć. Jak wy sobie radzicie z taką pogodą?

Mam nadzieję, że nowe party zainspiruje Was do tworzenia nowych projektów.


I moje typy z poprzedniego party:
Bava i jej królik, czyż nie wygląda jak żywy, jest super słodki.

Leniuszkowo i szara owieczka
anett-art i cudowny ptaszeczek

Jakoś tak zwierzaczkowo było bardzo ;)
A wy jakie mieliście typy? Trudny wybór bo przekroczyliśmy 100 zgłoszeń hurrra

Zasady zabawy:


  1.  Raz na dwa tygodnie będę dodawała posta, do którego będzie można dodawać swoje prace. Chodzi o to byśmy sie poznali, zobaczyli co robimy. Prace można będzie dodawać przez te 2 tygodnie, czyli do pojawienia się kolejnego postu. W efekcie prace bedzie można dodawać na okrągło. Na pasku bocznym mego bloga znajduje się baner linkowe party, który zawsze bedzie przenosił do aktualnego Party.
  2. Każdy kto chce wziąć udział w linkowym party umieszcza podlinkowany baner na pasku bocznym swego bloga, miło mi będzie jeśli umieścicie go również w danym poście, ale nie jest to warunek konieczny. 
  3. W kolejnym poście z tego cyklu wyróżnię 3 blogi, które dodały linka w linkowym party i w jakiś sposób mnie zaciekawiły i przedstawię je szerzej na moim blogu. 
  4. Pamiętajcie, że każdy bloger cieszy się z komentarzy, komentujmy więc w miarę możliwości prace innych. 
  5. Możecie dodać pod jednym postem maksymalnie 3 prace, czyli 3 prace na 2 tygodnie. 
  6. Dodając swoje prace akceptujecie, że mogę wykorzystać wasze zdjecia, które wklejacie pod tym postem (oczywiście będę je wykorzystywać jedynie z linkami do Waszych blogów).
  7. Co jakiś czas chciałabym zrobić tematyczne Linkowe party i wtedy bedzie można dodawać linki do swoich starych postów. 
  8. Prace mogą być wcześniej publikowane na blogu jednak nie wcześniej niż sprzed 2 tygodni (wyjątkiem będą tematyczne linkowe party)
  9. Jeśli nie wiecie jak dodać swoją prace przez linkarza, lub jak dodać baner na pasek boczny bloga opisałam to TUTAJ   

   


   

21 komentarzy:

  1. Piękne są te wyróżnione prace. Gratuluję twórczyniom :)))Idę sobie jeszcze raz nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prace wyróżnione - śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne typy, mnie również bardzo się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie też ten ptaszek zrobił duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęka mi opadła, gdy zobaczyłam wyróżnione prace - są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, a króliczek skradł moje serce od razu jak go zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł, motywujący :) gratuluję wyróżnionym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace piękne, ale w owieczce się zakochałam:) Gratuluję wyróżnionym!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace! Królik ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace!Owieczka przeurocza;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyróżnione prace boskie! Ptaszek mnie zniewolił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prace :)) Co do pogody , u mnie nawet kawa nie pomaga czasem. Byyyle do lata !!!! :) Pozdrawiam Cie Serdecznie i SLooonka duzo Zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana dziękuję za wyróżnienie ptaszka :):) Gratki też dla pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękujemy z Antosiem za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj kochana, ale kusisz :)
    Masz niesamowite pomysły ...chylę czoła :)
    ,,Podkradam,,banerek i do zabawy z milą chęcią się przyłączam !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    p.s. gratki dla wyróżnionych prac !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale prac się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń